Ośrodek AGH w Łukęcinie jest obiektem pełniącym funkcje dydaktyczne, szkoleniowe, obsługi konferencji, ośrodka pracy twórczej oraz rekreacji i wypoczynku pracowników i ich rodzin, studentów i doktorantów.
Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialność oraz zasady przebywania w Ośrodku AGH.
Pobyt w ośrodku
- Dokumentem upoważniającym do pobytu w Ośrodku w danym turnusie jest skierowanie, które jest wydawane przez Dział Socjalno-Bytowy.
- Warunkiem wydania skierowania jest dokonanie opłaty za pobyt nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem turnusu, przelewem na rachunek AGH 80 1240 6292 1111 0011 0608 5988 i przesłanie drogą elektroniczną lub przekazanie do Działu Socjalno-Bytowego AGH dowodu wpłaty. W tytule przelewu należy podać nr domku oraz turnus którego dotyczy płatność, a w przypadku gdy osobą wpłacającą jest ktoś inny, należy dopisać imię i nazwisko osoby rezerwującej popyt.
- W przypadku doraźnego pobytu w ośrodku, w imieniu AGH skierowanie wydaje osoba pełniąca obowiązki kierownika ośrodka, która określa sposób zapłaty.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem turnusu, nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty. Osobie rezerwującej pobyt nie przysługuje również zwrot części zapłaconej kwoty w przypadku niewykorzystania pobytu w całości.
- W przypadkach nadzwyczajnych, decyzje o zwrocie zapłaconej kwoty w całości lub części oraz odstępstwie od terminu zapłaty za pobyt, podejmuje Kanclerz.
- Należność za wyżywienie należy wpłacić bezpośrednio na konto podmiotu prowadzącego żywienie, tj. Fundacji ZPiT AGH "Krakus”, ul. Reymonta 15, 30-059 Kraków, 78 1600 1198 1891 5748 1000 0001 lub w kasie Fundacji, ul. Reymonta 15, I p. pok. 16. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00, tytułem: należność za wyżywienie w Łukęcinie, w turnusie ….
- Turnus w ośrodku rozpoczyna się od godziny 16:00 pierwszego dnia i trwa do godziny 10:00 ostatniego dnia danego turnusu.
- Każda osoba mieszkająca w ośrodku podlega obowiązkowi meldunkowemu, w związku z tym po przyjeździe należy przedłożyć w recepcji ważny dokument tożsamości.
- Standardowo ilość osób mieszkających w domkach nie powinna przekraczać normatywnej liczby osób dla domku.
- W przypadku większej liczby osób niż wykazane w skierowaniu, należy o takim fakcie poinformować recepcję w celu ustalenia formalności związanych z pobytem.
- Całodobowo na terenie ośrodka mogą przebywać wyłącznie osoby, które ujęte są na skierowaniach oraz dopełniły obowiązku zameldowania.
- Osoby postronne mogą przebywać na terenie ośrodka wyłącznie za zgodą kierownika ośrodka.
- Pobyt w ośrodku dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest wyłącznie pod opieką rodziców, opiekunów prawnych lub osób dorosłych za zgodą rodziców.
- Osoby korzystające z usług ośrodka zobowiązane są przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się do poleceń pracowników ośrodka.
- W ośrodku funkcjonuje recepcja, w której korzystający z ośrodka załatwiają wszystkie sprawy. Godziny i zakres pracy recepcji określa komunikat kierownika ośrodka.
Zasady korzystania z ośrodka
- W ośrodku obowiązuje cisza nocna w godzinach od 23.00 do 6.00 rano.
- Zabrania się zakłócanie spokoju i ciszy nocnej, w tym odtwarzania głośnej muzyki.
- Korzystanie z infrastruktury ośrodka jest wliczone w opłatę za zakwaterowanie, za wyjątkiem kosztów korzystania z telefonów stacjonarnych, używania pralni oraz wypożyczania rowerów, będących na wyposażeniu ośrodka.
- Zajmując domek, należy sprawdzić zgodność stanu jego wyposażenia z wykazem znajdującym się w każdym domku. W przypadku stwierdzenia braków w wyposażeniu należy zgłosić ten fakt pracownikowi recepcji.
- Wszelkie uszkodzenia wyposażenia oraz usterki techniczne zauważone w domku należy zgłaszać na bieżąco pracownikom recepcji. Usterki techniczne będą niezwłocznie usuwane przez konserwatora.
- Użytkownicy domków ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za uszkodzone lub zagubione wyposażenie domków. Użytkownicy zobowiązani są do zachowania należytej staranności przy zamykaniu okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
- Szkody powstałe z winy użytkowników będą rozliczane i usuwane na bieżąco.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Użytkownicy zapewniają ich zabezpieczenie przed kradzieżą we własnym zakresie (np. korzystanie z samochodów, jako miejsca przechowywania wartościowych sprzętów własnych podczas nieobecności w ośrodku.)
- W przypadku zagubienia klucza do domku, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt w recepcji. Nieodnalezienie klucza skutkuje koniecznością wymiany zamka. Za taką czynność ośrodek pobiera opłatę w wysokości 30 zł.
- Zabrania się podłączania w domkach grzejników elektrycznych niebędących na ich wyposażeniu.
- W przypadku konieczności skorzystania z dodatkowego źródła ciepła, należy skontaktować się z recepcją.
- W domkach zabronione jest używanie otwartego ognia, butli gazowych oraz kuchenek elektrycznych.
Zwierzęta domowe na terenie ośrodka
- W ośrodku dopuszczony jest pobyt zwierząt domowych, po uprzednim zgłoszeniu tego faktu przy rezerwacji pobytu.
- Za pobyt zwierzęcia pobierana jest opłata sanitarna wg. obowiązującego cennika, związana z koniecznymi dodatkowymi czynnościami przy sprzątaniu domku.
- W przypadku zniszczeń wyrządzonych przez zwierzę, opiekun będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ich usunięcia lub naprawy.
- Właściciele zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień.
- Właściciel zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić zwierzęciu niezbędne warunki tj. legowisko i wyżywienie.
- Wyprowadzanie zwierząt może odbywać się wyłącznie poza terenem ośrodka, a na jego terenie psy muszą być prowadzone na smyczy.
- Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.
- Zabronione jest pozostawianie psów w domkach bez opieki.
Parking i wjazd na teren ośrodka
- Parkowanie samochodów dozwolone jest wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu lub w miejscach wskazanych przez pracowników recepcji. Parking ośrodka jest bezpłatny, niestrzeżony.
- Obowiązuje zakaz parkowania na drodze dojazdowej do ośrodka.
- Brama ośrodka jest zamknięta w godz. 23:00 – 6:00. Ewentualne przyjazdy lub wyjazdy w godzinach zamknięcia bramy należy zgłaszać pracownikom recepcji.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie ośrodka pojazdy jak również znajdujące się w nich mienie.
- Zabrania się mycia pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka.
- W przypadku konieczności nadzwyczajnej ochrony ośrodka z powodów bezpieczeństwa, brama może być zamknięta również w ciągu dnia. Wyjeżdżający i wjeżdżający zobowiązani są do zamykania bramy po każdorazowym przejeździe.
Strefa rekreacyjna
- Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci do lat 14.
- Odpowiedzialność za dzieci przebywające na placu zabaw ponoszą ich rodzice lub opiekunowie, w szczególności w zakresie przestrzegania regulaminu placu zabaw.
- Dzieci w wieku 1-7 lat, korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod bezpośrednią opieką osób dorosłych.
- Na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów.
- Osoby korzystające z urządzeń siłowni zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich zasad korzystania z zainstalowanych tam urządzeń i regulaminu siłowni zewnętrznej.
- Osoby korzystające z boiska zobowiązuje się do przestrzegania przepisów porządkowych i regulaminu boiska.
- Na terenie ośrodka gra w piłkę (nożną, koszykówkę, siatkówkę) dozwolona jest wyłącznie w strefach do tego przeznaczonych.
Odpowiedzialność
- AGH zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń za szkody wyrządzone w majątku Ośrodka.
- Osoby korzystające z usług Ośrodka, które w sposób uporczywy i rażący naruszać będą niniejszy Regulamin mogą otrzymać nakaz opuszczenia Ośrodka lub odmowę korzystania z jego usług w przyszłości. Decyzje w tym zakresie podejmuje Kanclerz.
Inne postanowienia
- W sprawach nieokreślonych w niniejszym regulaminie decyzje podejmuje osoba pełniąca obowiązki kierownika Ośrodka AGH w Łukęcinie.
- W wypadku zdarzeń nadzwyczajnych należy stosować się do poleceń pracowników ośrodka, w szczególności w wypadku pożaru lub innego zdarzenia mogącego zagrażać bezpieczeństwu przebywających w ośrodku.
- Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania ośrodka należy zgłaszać w recepcji lub u kierownika ośrodka.
Kraków, 2023 rok